Supporterklubben

PRESENTTIPS!! GE BORT EN V75-ANDEL.

En uppskattad present är säkerligen en andel på travet (V75) med chans till storvinst. Eller varför inte köpa en andel till dig själv.

Lidingö Skf:s supporterklubb spelar V75 varje vecka och det har vi gjort sedan 1984 med både större och mindre vinster.

Det fungerar enligt följande:

• Vi har spelet uppdelat i spelperioder som omfattar 5 veckor.

• Spelperioden kostar 200:- och då är du alltså med i 5 lördagar (40:-/vecka).

• Det är roligt att vara med i ett lite större system utan att det kostar skjortan.

• Från fredagskvällen ringer du vårat telesvar och får den inlämnade raden uppläst.

• Vill du så kan du följa loppen framför TV:n på lördagen.

• Efter spelperiodens slut utdelas eventuella vinster och därmed är perioden avslutad.

• Vill du vara med igen så betalar du för den kommande perioden.

• Du får var 3:e månad ett brev med information om kommande 3 spelperioder.

• Kan det vara enklare? Inget besvär och du är med varje vecka utan att behöva springa till spelbutiken.

• Kom med du också! RING mig Tore Bjurvén 070-5256444 så berättar jag mer, det kan vara ditt mest lönande samtal

Lidingö SF - Skyttesport Tore Bjurvén, Kullavägen 12A 18162 Lidingö

Tel: 0705256444 E-post: tore.bjurven@telia.com